Blogia
imma

..

Les coses senzilles de cada dia, veure el sol, sentir la tramuntana, la muntanya de davant de casa, riure, veure't riure, riure junts, jugar amb la janis, parlar fins que els ulls s'acluquen, sentir com respires al meu costat, tapar-te si tens fred, cantar, ballar, una bona lectura, una bona dutxa refrescant, veure els núvols passar, olorar la frescor de la primavera..... necesito tantes poques coses per ser feliç!

continuo pensant que ens compliquem massa la vida...

on ens la compliquen...

massa...

bona tarda

imma

2 comentarios

ruru -

nena tititmo despres te truco , ahor ere a palamos a portsr l'emma ,,,,,, ara ho he vat q hi havia una trucada,,,,, perdona ,
ah !!! no veig els treballa ,, no s'obre, en deu faltar el progrmaa aquell , i per saber del teu m'has de donar mes pistas , ni hi ha molts ,, depres m'ho dius ,,, muacckis, ara marxo q a viat tinc q'anr a flaça a portar l'emm a,, petonsssssssssssssssssss

Senkreu -

Si ja és això, ja, el que jo crec que cal per ser feliç... tota la resta és mentida.