Blogia
imma

ja ho diuen ja...

Estimat diari, feia dies que la meva mastressa no em deixava escriure, realment és una acaparadora de l'ordinador! i a més a més, resulta que últimament només em dóna boletes de piso... i saps continuo ODIANT LES BOLETES DE PISO!!! i em reconfirmo... NO SÖC UN PERIQUITO!!! ais...

avui m'ha vingut a visitar la NEska (sí sí, aquella york shire, que alguna vegada ja e n'havia parlat d'ella, sí aquella pija remilgada)... és tan avorrida... no sé per què hi ha gent que prefereix un gos de marca.. si, de marca, no deixa de ser això, una marca... jo potser tinc les cames tortes (de fet la iaia me diu que m'assemblo al charlot... tot i que no tinc ni idea de qui és aquest senyor).. a més per moltes comparacions que facin, no sóc ni una canitxe, ni una pekinesa... ni tinc Pedigree... i crec, que gairebé seria impossible fer-me un arbre geneològic... i t'asseguro que la Neska sí que podria...
un dia em van dir, que ells eren els escollits.. per tant una gosseta amb les cametes tortes, no seria una escollida... un dia també, una persona em va dir, que hi ha una selecció natural... i fins em van dir que hi havia gent... que un dia van decidir fer una selecció "natural"...

Sóc una gosseta maca, una gosseta no seleccionada, una gosseta única, una gosseta sense pedigree.. potser com tu... oi?.... JO VULL........ DIR........... NO A LES MARQUES!!! ..........SIGUEM ÚNICS!!!

http://imma.bitacoras.com/janissisiis.jpg

com jo

com tu

com tu tu tu tu tu tu

bona nit

janis

3 comentarios

janis -

jeje, ja sé que sóc mooolt maca!!!! però gracies!

erakkia -

uoooooo el meu gat tampoc nés de marca, ni falta que me fa, es el mafios de barri!
Això de la "selecció natural" es una pallasada. Si fos de debò selecció natural, tots aquets gossos "pijos" no existirien, els gossos a l'hora de reproduirse no miren pas de quina raça es l'altre.
Collonades, la Janis es maquíssima!

Jun -

Uooooooooooo i tant que si! El Sr. Gat no és pas de marca ni res, i mira lo intel·ligent que és!

Els gossos de "marca" són tot físic, però cap sap teclejar, ni te blog.

Visca la raça patanera!

PS: Aquesta foto és genial!