Blogia
imma

per què faig aquestes coses?

em sona el dspertador... l'apago... torna a sonar.. el torno a apagar... així deu o dotze vegades!.. finalment m'aixeco, i faig el meu ritual de sempre: wc, dutxa, vestir... aixugar cabells, beure un got de llet i cafè... agafar els apunts escampats i posar-los dins la carpeta... agafar la motxilla... mirar que hi sigui tot: monader, claus, ranotxitxa... dir adéu a la janis... i de cop i volta.. zaaass... me n'adono que no tinc cap ganes d'anar a classe, i a més tinc un munt de coses per fer (acabar): treball d'educació física, project d'anglès, tocar la guitarra (?¿) ... i desfaig tot el que havia fet... trec els apunts de dintre la carpeta, deixo la motxilla al seu lloc.... i acabo davant el pc, amb uns apunts per passar en net, uns llibres sobre la lateralitat i com exercir-la en educació física, mil juegos de deportes colectivos...... i penso que en el fons, potser, hagués estat millor anar a classe...

o potser no?

bon dia

imma

5 comentarios

ruru -

hooooo , nena ,,,, ho has tret ???? i perque '?' petonets

ruru -

hoooooooooooooooooooooooooooooooo

Jun -

Sol passar u_u. És típic típic... sobretot el cap de setmana....

Es que si no tinc algú que m'obliga a sortir de casa, no m'hi poso ni a la de 3...

Glory -

I no t'agradaria més jeure al sol com una sargantana? En el fons segur que, amb poc, ens conformariem, ai! Ho hauriem de provar...

indescriptible -

acabes davant l'ordinador jugant i ten adones que a les 9 del vespre encara no has acabat res del que , suposadament , havies de fer enlloc d'anar a clase...