Blogia
imma

casaments

sembla que cridi el mal temps jeje, resulta que una amiga meva, que és deu dies més gran que jo, es casa... o sigui... el post d'ahir era com un preludi...

i ara em pregunto: amb el que ha costat aconseguir que les parelles puguin viure juntes sense necessitat de casar-se, per què la gent continua fent la gran parafernàlia alhora de casar-se?.... per calers? per què queda molt bonic el vestit?... pels regals?....

ja us asseguro que per la fe cristiana de segellar el matrimoni davant de Déu no és... o sí?

bon dia

imma

4 comentarios

ruru -

no no crec q la majoria sigui per aixo ,, esper diners en el cas
aquet, tb per q quedi clar , jejeje tu ets la meva jo soc la teva legal , jajaj
si ,, pero tb hi han q ho fan per necesitat de dins , jaj comdeia algu al altre
post ,, es molt complexe , el perque , . lo q.

Jun -

Uoooo, res, res... ja no és blanc. u_u

Jun -

Uhmmm... que blanc que està tot eh??

És blanc nupcial? ;)

ruru -

huy nena jo aixo no ho faig ,, perdona, ostres quina rabia ,, ara ja seran tres de meus ,,,
pero no els esborris tots lloca , jajajaja.i si es casen per molt motius i variats,, cada persona en te un de diferent , jejjeje , pero tb , per diners,, no se si sera bon negoci , jeje perque ...a vegadas, jajaj els resultats son catastrofics,,jajaj petons i perdona maca ,, pero jo no ho faig pas ..expressament , ajaj